Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Billiga kläder

Om kläder av alla sorter. Dam, herr och barnkläder till låga priser. Bara om billiga kläder.

Mer om kläder på nätet

I min entusiasm över att sajten snart är på plats skriver jag ännu ett inlägg med frågeställningen om det är bättre att handla sina kläder på nätet, eller om kläder enklast köps i butiker. Personligen avskyr jag provrum, trängsel och nonchalant kassapersonal så jag föredrar att köpa så mycket jag kan på nätet, inte bara kläder. 
Det enda jag tycker är svårt att köpa online är skor. Det skiljer så mycket mellan olika märken så jag vet inte om jag skall köpa 45 eller 46. 46 är dessutom ganska svårt att hitta, även på nätet fast det är enklare än i butik. Och svaret på den fråga alla ställer sig är; "ja, det stämmer hyfsat väl". 
Så min rekommendation är att handla kläder på nätet, precis som jag skrev tidigare. Enklare, billigare och ett utbud som ingen butik i världen kan konkurrera med. Tveksamheten kring skor får jag råda bot på, det skall ju upp en sådan sajt också framöver. Men även på Billiga kläder kommer det finnas bra tips kring skoköp online. Billigt, fotriktigt och utan krusiduller. Ett par schyssta tofsar på seglarskorna är givet, men mer än så behövs knappast. Det sparas till badkläder och mina nyinköpta speedos med nitar i guldfärg. Jäkligt heta och visar svaret på den föregående frågan.

Did i tuck it in?

Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article